میکرونیدلینگ

روشی است که با تحریک کلاژن سازی باعث ترمیم ساختار و عملکرد پوست آسیب دیده و تغییر یافته می گردد.

مواردی که می توان از طریق میکرونیدلینگ درمان کرد:

۱چین و چروک پوست

۲اسکار (جای زخم و جراحت)

۳سوختگی

۴استرچ مارک (ترک های پوستی)

۵ریزش مو

۶تیرگی و لکه های تیره پوست

مزایای استفاده از میکرونیدلینگ در جوان سازی پوست

• یکی از مهم ترین مزایای میکرونیدلینگ این است که در این روش از فرآیند ترمیم طبیعی خود بدن جهت درمان عملکرد و ساختار پوست استفاده می گردد.
  • پس از انجام میکرونیدلینگ، ظاهر پوست به سرعت ترمیم شده و فرد به راحتی می تواند به فعالیت های روزمره خود بپردازد.
    بهبود پوست در مدت زمان کمی پس از درمان با میکرونیدلینگ کاملاً قابل مشاهده است
  • در روش میکرونیدلینگ بر خلاف اکثر روشهای درمانی اپیدرم پوست تنها بازسازی و ترمیم شده و به هیچ وجه تخریب نمی گردد.
  • میکرونیدلینگ بدون درد و خونریزی بوده و هیچگونه عوارض جانبی  به دنبال ندارد.
  • میکرونیدلینگ نسبت به سایر روش های درمانی مقرون به صرفه تر می باشد.
  • به دلیل بسته شدن سریع منافذ پوست، امکان عفونت در روش میکرونیدلینگ بسیار نادر می باشد.
  • بهبود پوست در مدت زمان کمی پس از درمان با میکرونیدلینگ کاملاً قابل مشاهده بوده و با گذشت زمان به علت کامل تر شدن فرآیند کلاژن سازی،متقاضی حتی نتایج بهتری را نیز مشاهده خواهد نمود.

عملکرد درمارولر

عملکرد درمارولر بدین شکل است که با کشیدن بر روی پوست , سوزنهای سری دستگاه بدون اینکه آسیبی به پوست وارد کنند منافذ ریزی را روی لایه سطحی پوست ایجاد می کنند. به دلیل ریز بودن منافذ در همان لحظات ابتدای بسته می شوند ولی هدف استفاده از درمارولر ایجاد منافذ بر روی پوست نیست بلکه تحریک کردن پوست برای تولید کلاژن جدید است .با این عمل پوست شروع به تولید کلاژن های زیادی می کند که موجب جوانسازی و ترمیم پوست می شود.